Sunday, December 10, 2006

El meme del libro

No voy a hacer trampas y voy a escoger literalmente el libro que tengo más a mano. Bueno, puedo hacer un retoque mínimo: ahora estoy en el "despacho" de mis padres y tengo al lado varios diccionarios, una enciclopedia, un manual de grafología (cosas de mi padre) y las obras completas de Freud (cosas de mi madre). Así que escojo la novela que está más cerca:

"Se trata sólo de un mero ejemplo ilustrativo, por el cual, pese a la bondad de nuestras intenciones, nos apresuramos a pedir disculpas".

(Ensayo sobre la lucidez. José Saramago. Alfaguara, 2004).

No es gran cosa, pero era de lo que se trataba, ¿no? Pues eso.

Sue

3 Comments:

At 8:30 AM, Blogger J. said...

echa un vistazo: http://natalia-jose.blogspot.com/2006/02/ensayo-sobre-la-lucidez.html

es de un gran amigo mio.

un beso

 
At 3:54 AM, Blogger Unknown said...

Louisville fell eight spots in the post-Week NFL Jerseys 12 AP wholesale nfl jerseys poll after losing to Houston on Thursday. And Nike Roshe Run its loss was the Big Ten’s gain.

The Cardinals dropped from No. 3 to No. 11 after the 36-10 loss to the Cougars. Houston, which was unranked cheap nfl jerseys entering Nike Air Max 2015 Shoes Week 12, is louboutin outlet now at No. 18.

After Alabama at No. 1 and Ohio State at christian louboutin uk No. 2, Michigan, Clemson, Wisconsin, Washington, Oklahoma and Penn State all moved up a spot. With Wisconsin at No. 5, it’s the first time the Big Ten christian louboutin shoes has had three teams in Nike Air Max 90 the top five Nike Free Run of the AP poll. And it’s four in the top eight when you include nfl jerseys store Penn State.

 
At 3:35 AM, Blogger Unknown said...

zzzzz2018.6.15
pandora charms
ray ban eyeglasses
nike factory store
nike shoes
nike factory store
nike shoes for women
nike chaussure
basket nike
canada goose jackets
ray ban sunglasses

 

Post a Comment

<< Home